Good day!

Hello världen!
Jag är ledig idag! Förstår ni jag har en helt fri dag från måsten och jobb!
Men just måsten har jag ändå, måste fixa några saker men annars så!
Vackert väder också! verkar dock fortsatt vara kallt ute.
Bara jag som inte lider, tycker de är skönt å sitta inne med en kopp kaffe!

Måste dock in till staun idag =( De e bedrövligt!

Tänkte faktiskt åka upp på mitt gamla jobb imöra å hälsa på mina gamla
kollegor på Lingbo! Saknar er! Ni var ett underbart gäng eller ni är!

Jag håller på packa faktiskt är jag inte duktig. Men tror inte hjärta och hjärna kopplat ihop vad som ska hända...

Läste i min hemliga bok igår... började skriva i den när jag var i Norge... Jisses, vad mycket som
egentligen hänt, så mycket folk man träffat! Vissa kommer jag inte ens ihåg och vissa får mig varm i hjärtat!

Puss hej nu ska jag visa min lägenhet till nån grabb, är han värdig min lägga mån tro?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0