Going to bed with a empty heart

Så därja har man lyckats trycka i sig ost och så blev man för mätt!
Så är jag så uttråkad, inte av någon speciell anledning bara så där trist en torsdags natt kan vara alene!
Diskuterat lite hur hmm de andra könet fungerar och de är ingen som vet!
Borde få någon slags insider inormation ifrån mina manliga polare men hey de är ju underbara!
De är ju vettiga, allt som oftast mer eller mindre som jag ;)

Woop woop, söt du är då!

Ibland saknar man saker man inte har,
man kanske sneglar lite avundsjuk på de osm har det,
kanske man ibland glömmer allt man har själv.
Jag försöker att se det jag har, men ibland vill eller nästan
alltid vill jag ha mer, så mycket mer.
JAg vill ha det där! Ja ni vet Tada!

Dagens/nattens låt: Hot child in the city - Nick Gilder

Don't work your ass off, and stay you forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0