Ditt å datt

När jag har lite att göra. Gör jag sånt här:

Läser onyttigt vetande...

We don’t like their sound, and guitar music is on its way out.

 

Decca Recording Company, rejecting The Beatles, 1962

Ni kommer aldrig att lyckas - fyrmanna-band är ute. Åk hem till Liverpool...

 

Chef på skivbolaget Decca till medlemmarna i Beatles, 1962



Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika. / brittan

Kära Örebroare!/ alla våras knugen i Arboga

Jag leder inte världens mest briljanta regering.

 

Göran Persson i tal till Komvuxelever, Norrköping 2002



Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge./okänd

Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång./ Francis Bacon

Sann kärlek kan inte döljas./ Spanien

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre./ Nalle Puh

Nä, thats it...
Jag har suttit å spelat tvspel de va länge sen... Jisses! Tur att jag kunde slita mig, vet hur tiden kan försvinna med sånt där =/ Scary!

Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0