Crazy people do the parade

Så illa, illaba! Haha! Mellan aka melodifestivalen is in town...
Inte min ape de där! Dricker hellre jäger i hemlighet och smuttar på en
whiskey i skrubben och headbangar i duschen än att visa mig där.
Så all carzy people ni får stan i helgen! Ha så kul!

De får mig att tänka på hur olika jag å särbon är ibland.
Jag menar jag tycker att sånt här är bara jippon där stackars själar
säljer sig inget annat. Kanske en gång att de va genuit och spännande
och då riktig schalger, för om de ska ska de va riktigt inte som nu
när hallå Lordi vann?!!! Wtf. kul nä.

Sen tävla i musik what?!

Men där kanske min särbo håller mig de vet jag inte men bara att jag av ren princip
sak skulle inte visa mig där. Kanske på krogen... men inte där.
Säkert kul som alltid när det händer nåt i denna lilla stad....

Så har vi gjort shoppa rea allt vi hittar dagen numbro dos idag!
Grymt!

Ätit kött å pären jag är grymt nöjd!

Köpte en röd fin kaleder idag som jag ska fylla med massa dagar där jag planerar
roliga och intressanta saker!

Så skrev jag en dikt igår... på svenska =O


Du kan inte se det jag inte visar.
Jag kan inte känna det, det som inte finns.
Inga slott är byggda av luft.
De är äkta som blodet i mitt hjärta.
Jag kan inte tala om det, det som aldrig sägs.
Vi tittar över kanten och tvekar.

Tanken är i dimman, sinnen domnat
Du sa varken ja eller nej.
Vore som vi somnat
Inte ens ett enkelt hej?
Vart är du, du som är min
kan inte förstå
Jag är ju bara din
och nu går du inte ens att nå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0