All this is for you and me

Hej på lördagkvällen...
Ovanligt att jag skriver den här tiden på en lördag.. brukar vara i dimman eller nåt.
Jobbat kväll och fått en av de finaste komplimangerna - " Du är den snällaste människan jag någonsin möt"
Sånt blir jag generad av, eller säg vad blir jag inte generad av?
Komplimanger var ska de va så svårt att ta till sig?!
Jag vet ju att jag är både snäll å söt, varför kan jag då inte förstå att faktiskt att andra människor tycker det också?

Glad för det och tack Eklund att du tar två öl för mig också ikväll... då jag har öldiet i helgen =O

Roa dig kungligt min älskade särbo! De är du värd! Än om jag vill va med!
Men snart så blir de bus i sthlm för oss, hehe!

Jag ska pyssla lite nu sen sova, sen jobba och till pappi imorgon och ska få middag! de ni!
Bara fem dagar kvar att jobba nu!

Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack snälla söta <3 Jag roade mig definitivt kungligt, men saknade min partner! Hade sååå himla kul men fattar inte hur 5 timmar på krogen kunde gå såå fort :-O :-(

Jepp, snart får vi busa in da huvudstad =D Yäääj=)

2010-02-08 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0