a day like this, I go wild!

Såna här dagar får mig att skratta..
För hur många finns det som mig, jo en!
En och en konstig sådan... försov mig i morse...
Så när jag blev väckt och skyndade iväg såg jag
att min väckarklocka på nattduksbordet var borta...
Så förstod jag att jag har förmodligen gjort nåt med den i sömnen...

Så gick dagen... Jobbat med FH, The F den bästa Fredrik!
Finns ingen bättre! Du är guld!

Så kom jag hem, jag å särbon skulle ut å knalla idag men de blev inte så...
Jag gick själv, attans fucking snö!

Så fick jag samtal av Linda, klartecken att jag ska skriva på för mitt jobb i sthlm!
Hey Yaaay! Så gött, nu vet jag iaf!
Nu bär de bara av!

Så åter till klockan som jag fick leta lite när jag kom hem... den hade jag fint lindat in i ett av mina täcken...
Låter inte detta som en tecknad film, om inte JO! haha!

Var på coop idag, köpte oooost! ja ni vet I just love it!

Så ska jag på stan i möra å göra bort lite things, lämna lite skor, banken och nå så god lunch med Särbon!
Me like!

Jag har fastnat för strindberg just nu, han är grym, vilken poet! Sen fröding är inte så dum heller!

Så hej hopp! Puss i ljumsken och ses en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0