89 % soon baby soon!

Såg just den där filmen Knocked up med hon från Grey's..
Helt okey för att vara vardags underhållning varken mer eller mindre...
Skulle inte betala mera än 59/2 vilket jag gjorde, fick liarliar med också =P

Kids...


Var hos min allra bästa särbo ikväll, och åt god mat såg en annan film..
Så visade hon en film på mig ifrån i lördags, skrattade så jag har ont magen än.. alltså HAHA!
Ja mer film får de bli framtiden helt klart! As grymt å kul!


"You suck up life like you're a needle
Sticking in a vein for life"
Fastnat just för den textraden...

well en dag kvar tills en dags ledigt!

När jag blundar tänker jag och tankarna kan jag inte styra när jag sover för då är det drömmar och drömmar om dig gör inte livet lättare när du inte ä där när jag vaknar... But hey someday you will!

Going offline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0