Viccan and the city

Hellu!
Dålig på uppdatera nååå jävulst! Tråkigt har jag idag. Visade sig att alla hade andra planer eller inte va i stan.
Så jag åkte hem sov och nu ser jag på STAC.. Ja ett beroende visar sig igen.
Jag är less på vissa saker i mitt liv och min bästaste särbo vet vad!
Och visseligen många andra också!

Vet ni vad, jag kan inte få det bättre än vad jag har det tror jag...
Fattas bara en sak.

Har ni tänkt på den där staden Pompei... Den vil jag åka till. de har facinerat mig sedan jag gick sexan.
Ja, vissa saker bara sätter sig.

Bubbel, bubbel betyder trubbel... Ask me I know.

Ja nu har jag iaf skrivit nån rad... Jag funderar på när jag ska åka till norrland eller så struntar jag i de!
Längtar som inte än. Men i vinter vill jag åka hem och åka skoter! Japps de tänker jag minsann göra och jag kanske till och med tar med mig min Sofia =D

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0