twisted

Jag kom fram till slut, här är jag, här lever jag.
Jag vill äta massa ben & jerrys och ligga i soffan se bra film, men det finns ett problem inget bra går på tvn och jag har inte någon makapär som visar film på min tv. Ja jag har ingen dvd, xbox eller what so ever eller de har jag men inte här.

Jag saknar mina saker. Jag har massor av saker som jag skulle vilja ha nära att ta på och använda men inte nu.

Nyss började jag läsa en bok som jag läst förr, den brukar göra mig glad.
Så just nu har Viccan 4 påbörjade böcker med helt olika meningar.

Jag måste ta och sortera min tvätt nu för jag ska tvätta imorgon och sen ska jag ta mig intill stan för att köpa några saker.

Jag kan inte skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nog den enda som aldrig ätit Ben & Jerrys.

2010-08-04 @ 16:54:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0