Spinning around and around

Så gjorde jag ett test på nån sida om vad jag ska jobba med:

Kock....
Testet visade följade:
" Du har personlighet, är självsäker och jobbar bäst under press. Du är utåtriktad och envis, vilket i kombination innebär att du har lätt att komma överens med människor trots att du vägrar att kompromissa. Du har många kreativa talanger, och följer hellre ditt hjärta än ditt logiska sinne. Du tycker om att vara naken."

Alltså vad hade de där med naken att göra med kock? Anyway creepy för jag tycker ju om att va naken... tssss
Så stämmer de här på mig? Ja kanske.. Envis iaf. personlighet har väl alla!?
Nä de har de inte... Det finns de som är opersonliga som är tråkiga de där utan färg som är mainstream.

Vet ni vad jag va ut å sprang och hamnade i skogen. Åh, jag saknar min skog.. För mig ger de mig styrka. Det behöver jag styrka att komma vidare och se saker ting lite mer klart.

Nu ska jag äta lite glass för de får jag och så ska jag se Shutter island =)

It gonna be so good!

PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0