shes a lady

Hey hey!
Fredagkväll å katten tillbringar de första delen i sängen och den andra på jobbet och nu sitter jag i soffan för att bli trött...
Tiden går sååå snabbt att jag hinner banne mig inte med!

Jaja, bara jobba den här helgen så tänkte jag hitta på bus nästa helg.
Det jag skulle vilja är att någon är med på nåt bus!
Jag vill göra nåt! Jag ids inte va i stan en helg till... vill göra nå annat!
Oj oj oj har vi hört den förr kanske... innebär att vi har en uttråkad katt.
Å de är då de där beslutet händer...

Haft en trevlig vecka med bus. Träffat både söta sofia och fina johanna!
Varit runt å dansat :O träffat en katt..

Jaja nu blir de väl till å sova tror jag...

Were the hell are you!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0