Like a virgin... or not...

Så är det sista timmarna kvar i Övik.
Det är blandat med vemod och lättnad.
Jag förstår nu varför jag inte trivs i Övik just nu.
Jag har inte de behov som erbjuds här helt enkelt.

Jag hann dock inte med Andy Warhol men de gör inget för snart är jag hemma med min kamera och jag ska skapa min egen fina historia of art.

Jag har umgåtts med underbara vänner som jag givetvis kommer att sakna massor!
Mysigt att få va med familjen som jag älskar!
Jag tycker om att titta på havet när vågorna slår in över stränderna men jag saknar tunnelbanan och folket.
Folket som får mig att svettas och folket som får mig att le.
Folket som driver mig till vansinne och får mig att känna mig här och nu.

Nu ska jag packa det sista och lära pappi allt han behöver kunna om Facebook.
Thats right my dad is daddy coool!

Anyway, kommer med update när jag känner för de!
Nu blir de å åka buss i massa timmar för flyget var svin dyrt och d gick inge flyg på söndagar.
Thats that!

Pöss hey! / Kenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0