You blow my mind

Vissa får en att häpna och det har jag sagt tidigare.
Vissa får en att tappa lusten. Vissa får en att bli glad och andra får det att pirra i kroppen.
Andra får en att vilja tugga på sin sko.
Men de allra flesta får mig att känna glädje!

Nu har jag tagt min promenad och fått ny luft i mina lungor, ibland känns den bara gammal och man måste byta ut den lite. Jag har mycket att tänka på och lite tid. Jag vet att jag lever som jag förmodligen har önskat mig. Att tempot är 250 och jag springer igenom de hela men jag är katten som tycker om att andas där i mellan. Thats that.

Så tänkte jag faktiskt sova tidigt ikväll för den här f*cking pedlingen is killing me!

Pöss hej mina darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0