Well hey

Hej hopp i lingon skogen!

Tänkte göra sista inlägget från sjögatan... sjöslagsgatan, seagate... ja kärt barn har många namn!
Idag lämnar jag min underbaraaa lägga till en annan att ta över!
Kommer att sakna min lilla bubbla av frihet och värme!

Så sov jag hos min särbo inatt då sängen är borta och bara en massa saker som ska flyttas till annan plats är kvar.
Tackarrr!

Känns konstigt men nu är sista dagen inne och kvar i Övik... sen drar jag vidare mot nya äventyr, jag skriver väl då också hoppas jag så ni har nån aning vad jag gör ;D

Men förmodligen blir de tyst en stund iaf.

Så har ni hört... om några dagar får jag mig en ny mobil, Yes thats right ;)
En sprillans ny Iphone kommer till min ägo, jag skyller allt på Eklund och Mattias!
Kände att mitt liv inte var komplett utan en!

Well sen en låt till de här fuckers! Jag är inte den som orkar ge mig in i en debatt om våldtäkter osv. jag vet vad som är fel och är väldigt fel. Men ni som inte vet tycker jag synd om!
Och tack Eric för jag gillar bandet ;) The Raveonettes – Boys Who Rape (Should All Be Destroyed)


Pöss hej s hörs vi framtiden!!!

PEACE LOVE and rock'n roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0