Well hello valborg!

Ja då var de valborg! En av årets supar helger som jag tillbringar stolt på ava =)
Ava som jag faktiskt måste erkänna är näst efter kirurgavdelningan Örnsköldsvik en mkt trevlig avdelning!
Kommer nog att trivas riktigt bra, trivs redan!

Så möte jag Solveig, Lotta & Linda på Hm är i stan på onsdagen! Oväntat men mycket trevligt!
Kul att springa på bekanta i storstan =D

Så hade vi vårfest med akutkliniken i går, trevligt! Måste säga att de ver hur man festar till de hehe!
Men de kan ju en annan också, man är väl norrlänning ;P

Ikväll har jag jobbat och de var en hel del att göra kan jag lova... Men vi fixade steken såklart!

Nu ska jag bara sova sen ska jag träffa Johanna imorgon kväll, de ska bli riktigt trevligt! Ska bli kul å umgås lite utanför jobb å sånt!

Jag har dock inte så mkt tid över till nåt egentligen... de är de jag gillar, för jag har alltid nåt in planerat eller så dyker nåt kul upp som jag gärna är delaktig i, höhö...
så om jag inte bloggar lika mkt som när jag var i norr så vet ni att jag har de bara bra!

Hoppas att ni har det bra och att ni inte hamnar i trubbel!

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0