Sometimes gods is on your side and the next were is he?!

Vilken jäkla tur att jag inte tror på gud då!

Haha nä, från de ena till de andra på börjat min PAS inskolning idag.
För er som PAS är okänt innebär de PATIENT ANSVARIG SJUKSKÖTERSKA =)
Så ja snart kommer de att släppa tömma fria på Viccan!
eller rättare sagt om drygt tre veckor....

Imorgon är de 7-15.30 som gäller och sen blir de nog en liten bio på de också =D
Sen på torsdag ska vi ha den där klinik festen som jag har en känsla av att den kommer
att bli grymt rolig, vi får hoppas att de finns några snygga läkare/ sjuksköterskor som
man inte har sett =P eftersom för mig är de flesta nya så blir de kul hehe!

Men nu blir de nanna och snuffa kudde någon timma innan de blir jobb...
06.21 tåget tar jag imorgon bitti inte så farligt va?!? pendlar bara i 24 min för att vara exakt men
då ska jag tillägga att man får gå en bit både här och där ;)

Nä, pöss hej på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0