Nice one

Hellu!

Här sitter jag efter en kvällsarbete på AVA =) Men ont som F-A-N i halsen =(
men det snart över för det har jag bestämt.

Känns jätte bra med jobbet och jag trivs både med de som jobbar där och själva jobbet så de är riktigt NICE!

Sen så är jag ledig på söndag så jag hade tänkt mysa på lördag =) Så det får bli en vit helg för det är mycket festande... eller det har varit mycket att fira måste jag säga...

Så var jag ju på 112 kryssen.. de var ju också en upplevlse kan jag lova... Massa mat, öl och dans =)
Jo katten dansade visst =/ ooops... Jaja så kan de gå.

Orkar inte skriva så mycket mer när mitt tåg går 06.06 imorgon och jag måste gå en stund innan här ifrån.

Well jag hoppas att alla har det supert.

And hey, you looking good =P

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0