last night

Hej mina vänner!
Nu sitter jag hemma hos pappi med min gamla dator som inte mår nå vidare, båda halsfluss och syfilis skulle jag gissa på. Han ska få uppsöka en doktor så snart jag har möjlighet =)

Annars har jag fortfarande världens bästa pappa som alltid ställer upp och gör det yttersta för sin förvirrade dotter! Det är jag för evigt tacksam för! Hjärta det!

Nu ska jag ta och bege mig in i en väl behövlig dusch sen sova för att i möra åka de 55mil som krävs för att komma fram till sthlm och Karo! ;P

Pappi har föresten gjort skinka och annat påsk gott till mig, sa jag inte jo världens bästa!

Tänkte bjuppa på ett kort sen förra året och de va april och vi hade reggae fest ;P
Nu är de andra tider kan vi lugnt säga!



Jag å Nicke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0