I only wish for one thing

Hej hopp!
Nu har jag varit i Övik över helgen, snabbt gick det...
Som alltid... Livet rullar fram i super fart jämnt hinner knappt blinka så har nåt nytt hänt..
Ändå är jag rastlöshetens okrönta prinsessa.

Måste berätta nåt kul, nu när jag klev på t-banan så såg jag en söt kille...
Och chansen att man kliver av på samma ställe är ju sällan men så var fallet...
Vad händer om jag inte följer efter honom hela vägen hem... alltså inte som en
galen stalker utan vi verkar bo i samma hus eller om han nu hälsar på någon..
Så där kommer jag i haserna på stackars killen som får snällt hålla upp dörren
till Viccan piccan, sen var de slut på den historian.
Men han var söt iaf.

Så ska jag jobba två dagar sen ledig en och då blir de klinik fest med akut divisionen =)
Yäääj, de ska bli riktigt kul!

sen kommer särbon ner nästa helg och det ska bli riktigt nice!!!

Nä, nu ska jag vänta på Karo och sen blir de sova en stund!

Jo just min älskade pärlan blev såld idag.... =(

Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer bli awesome nästa helg!!! yäääj=D

2010-04-30 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0