Hey rockers and others

Jag har varit liiite dålig på blogga och det ber jag så himla mycket om ursäkt för men om jag säger som det är jag har verkligen inte tid.

Jag har haft besök av min allra bästa särbo! Me like, men det gick så fort så jag hann knappt blinka så var hon påväg hem =( Men det var mysigt att få umgås med min jänta!

För övrigt har jag fyllt år de firade jag med att jobba och sedan gå på after work men ja just jobbet =)
Även Söt Marie dök upp och förgyllde min kväll.

sedan kom Särbon på besök som sagt och tog en liten tur på stan men de var kallt och regn så vi var inte så sugna på gå en massa och åkte hem. sen har vi haft fest i två dagar.
Så katten var trött idag men jag var faktiskt ute på en promenad idag ;P Well thats nice!

Känner att jag skulle vilja surra med alla på "ettan" men det får jag stjå mig med tills jag kommer hem nästa gång.
Tänkte faktiskt försöka komma mig iväg i slutet av april eller så får det bli i maj. Men hem innan sommaren ska jag försöka med.

Jag kan säga att jag trivs, trivs nå så djävlust bra än om jag saknar mina där hemma.
Jag saknar människorna jag har kär annars är de här som made for me. Iaf just nu.

Sen ska jag på 112 kryssning på tisdag =) Jag ska iväg med jobbet, 36 stycken tror jag att de va, så de ska bli kul och umgås med lite med mitt nya jobb.

Nu ska katten sova sin skönhetssömn!

God natt och sov bäst!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0