First day

Hej hopp!

 

Första dagen på K41-43 Ava Karolinska i Huddinge!

Yäääj! Jag måste säga att jag tror verkligen att jag kommer att trivas!

Alla jag har möt hittills har varit så trevliga och tillmötesgående!

Jag har fått, sax, peang, stetoskop, och en massa andra saker =)

 

Jag har fått en rundtur men mesta dels på avdelningen och jag tror det räcker att börja med för nu är jag så trött. Jag har fått se datasystemet och de är så grymt mycket bättre än system cross!

Jag måste säga att jag hade lite svårt att hitta från omklädesrummet... men de ordnar sig eftersom jag hade en karriär i orientering och mitt lokalsinne är som en pärla om jag inte har söpe ;)

 

Sen så de första som hände va att jag träffade på festkommiten så de va ju bra, jag gillar ju fest och fest med hela kliniken är ju trevligt ;P

 

Nä, jag tror faktiskt inte att jag örk skriva nå mer. Men mina underbara vänner och mina kära få ha det så underbart så skriver jag mera när jag har mera ork!

 

Pöss hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0