sick and tired of the game!

Japp!
alltid ett spel om olika saker...
Inte kan man säga som det är, vad jag vill ha och eller det får du inte, säg de!
Om jag inte vill ge det så säger jag väl det! Eller?
Vad är det som är så svårt?
Varför alla så rädda? Well hello vi alla är väl bara människor!
Så less på fega människor! Så less på folk som spelar dessa spel som jag ändå inte
förstår mig på. Eftersom jag inte spelar spel. Det är som de där normer och regel, som
allt för oftast gör det besvärligt för oss.
Till vilken nytta, jag menar det trasslar till det för oss och vi
vågar inte och gör oss osäkra och måste ha flocken/gruppen med oss.
Vi född ensam och vi dör ensam och vi lever ensam.
Vi finner gemenskap med andra, vi lär oss av andra, vi växer tillsammans med
andra, men i slutändan står vi oss själva närmast och därav är det upp till
oss själva! Våran egen lycka ligger i våra egna händer.
Tur att det finns folk man inte behöver spela spel med!
Som man kan vara helt ärlig med och de älskar en ändå!
De är mina diamanter ch jag hoppas att jag för alltid har er kvar!
För jag älskar er!

Vet ni vad jag har packat =D
Jag åker till norge imorgon och Världens bästa Anna-Ma å Magnus ska köra
mig till flyget =P Tette ska skriva ut mina biljett =D Thx!


För dig Karro!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha det gillar jag starkt :D

2009-10-05 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0