PS CS2 what to do with out you

Så här i sin ensamhet i Norge utan vidare jobb och så vad gör man...
Går på tur tar tusen och en kort..
Sitter vid datorn och terrar alla där hemma =P
Försöker göra nåt coolt i ps och så längtar man hem!

Hmm, undra vad de första jag ska göra när jag kommer hem?
Krama pappa för han är världens bästa Pappa!
Handla mat, gosa med Algot fast han vill inte erkänna att han gillar de =P
Ska hoppa på min säng för den är så mjuk å go och ger mig inte ryggont
som den hära fucking norge sängen gör!
Leta bland filmerna och se nå kärleksdravel =) Bara för att det gör mig lycklig.
Ladda upp korten på datorn! Ringa brosan ska jag också göra!
Höra hur de har de där på Kasaåsen.
Ringa Anna-ma! Åka å hälsa på hon och ge henne en kram för jag tycker så mkt om henne!
Kanske bus ringa Anna för att hon är Anna den bästa, the one and only skulle man kunna säga!!
Sen kanske jag ska bara sitta å titta på mina skatter och drömma om varmt väder och blått hav!
Kanske ska ringa min andra bror också och säga att jag ev. tittar förbi Umeå i veckan..
Hälsa på deras monster hund som förmodligen kommer att välta mig för gissa vad han väger mer än
mig och dreglar... Men han är snäll och vi gillar vandra!

Btw. här har jag lekt lite =P



Still miss u!

Peace & Love!
/ Vixon, viccan, vicano, vive....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0