Nattdjur

Ja det är inget nytt att jag är ett nattdjur, men jobbigt då man vet att man ska upp och jobba i 15 timmar imorgon...
Jag vet att min nya plan kommer att bli så bra! Kommer givetvis hålla den hemlig tillsvidare, endast jag å min hemliga bok vet än så länge ;-)
Nu gäller de bara att skaffa det jag behöver och det är väl iofs inte det svåraste...
Sen ska jag sitta i timmar och åter timmar och göra det jag älskar att göra!
Vara mig själv med mina tankar och bara skapa.
Släppa ut alla demoner, drömmar och känslor!

Jag tycker inte om att du besöker mig om nätterna, jag vill hålla dig inne i din garderob, damn you!

Dagarna går fort nu... snart är jag hemma igen...
kommer det då gå tillbaka till samma lunk som alltid eller kommer jag att hinna skaffa min stuff?
Dirigo, så klart but?

Frihet är inte alltid en självklarhet så inte för mig heller. Dock är jag fri att göra vad jag själv känner för mig finns det inte alltid nåt som håller en fast... Så jag hoppas att det gamla kan nån gång släppa mig! I hate it, sometimes I do love it... Bitterljuvt.

Jag är arg, besviken och förundrad över hur människor är! Ni kan ju bara ta nåt och dra över er och försvinna!
Ni må ha varit allt men nu är ni inget.

Konstigt att nån kan sakna en fast man inte känner dem, förundrad över hur man kan göra sånt intryck för en sekund på någon, för så länge sedan. Kul* eller? Konstiga människa skärp dig!

så ännu ett skumt inlägg som ingen förstår eller?

Till nåt helt normalt, Jag saknar verkligen min ungkarl! Även om vi inte lever efter de reglerna längre så saknar jag dig och längtar tills jag kommer hem!
Jag saknar dig som får mitt hjärta att slå ett litet skutt ;)
Saknar Algot och hans destruktiva sätt!
Saknar Pappa, måste dricka vin och dra historier snart igen!
Saknar att vakna i min mjuka underbara säng!
Saknar att ha svensk mat på bordet!
Saknar Sandra som alltid får mig att skratta och känna mig bättre till mods när jag är nere eller funderar för mkt!
Saknar min samling med skatter.

Pöss på er och jag gillar mitt gäng! En samling av diamanter! Ni är BÄST, UNDERBARA & JAG ÄLSKAR ER!
Sentimentala Viccan har sagt sitt för ikväll!
Over and out!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0