Klurar...

Så därja första dagen ledig i norge tillbringade jag i sängen... Ja men vaddå hade ju jobbat natt ;)
Sen så funderar jag på vad jag ska ta och hitta på här i livet.
Finns inget att vänta på man lever just nu men samtidigt väntar man ofta på något men vad?
Person, händelse eller bara ett tecken?
Som vanligt är jag alldeles för nyfiken för att vänta på nåt tecken och i slutändan är vi ju alla ansvariga för våra egna öden än om de redan är bestämt. Jaj ja jag vet flum men is the shit.

Så följade plan:
Göra en plan
sen följa den om den är bra...

Som alltid i norge så har man tid att tänka en biljard tankar på en nanosekund, varför vet jag inte men thats it.
Så tänker hur mkt jag har hunnit tänkt sedan i norge... den ekvationen borde man få pris för ;)

Nä, sluta pladdra å skriva en plan...
Men mina tidigare planer har som alltid gått i stöpet och förmodligen för att jag hade fel plan...

Pöss!
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0