I walk alone

Hej hopp, tvsnopp =)
se därja då har man gjort första natten i Norwega =D
Sovit i spökhuset gått bra förutom en och annan episod...

Helt besatt av att läsa just nu... Glömde Ron hos Karro så köpte Nikki Sixxs bok
innan jag hamnade i norge... men inte många sidor kvar... blir de en norsk bok då :/

Få se sist jag var i norge var jag besatt av att räkna dagarna tills jag skulle hem...
Just nu känns de egentligen inte så viktigt... men det kanske kommer att göra de.
Så få se... 12 dagar om min hjärna funkar innan jag är hemma för att ännu en
gång föreviga en sak ;)

Åh, borde sova en stund till men tycks inte ha ro med de idag...
Kanske ska göra en sån där öhm vad heter de en löprunda =O

I walk alone - Jorn Lande han är grym även han norrman ;)

Sugen på en krogrunda i Oslo men tror de får bli nästa gång...


Sluta tänka nu och börja blunda!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0