Home sweet Home

Så var man tillbaka i svedala!
Känns skönt att vara hemma!
Har hunnit jobba natt på gamla ettan, gadda mig och idag ringt lite samtal =D
Eftersom jag har hunnit en del låg jag efter med sömnen...
Sovit som en stock men helt ding idag =O

Var förbi Anna-may och Mange igår, mys!

Tänkte he upp litt bilder!


Jenka på storcentra i Sandvika =D söt även fast hon är sjuk ;)


Söndag morgon... väntar på bussen och få komma hem =D

Jag i de norska skogarna... Låg på lur i några timmar ;)


Den här utsikten hade jag när jag kom ut från där jag bodde =P


Sista jordgubben jag å Pappi plockade innan sommaren tog slut!
Gött!









Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0