Härliga tider =D

Idag var en underbar dag!
Min dag började med telefon samtal som bara var positiva =)
Ringde ett nytt företag och gissa vad då var de en som jag "kände" haha small world.
Sen andra samtal med positiva besked!
Å så pratade jag med Jessika =) Så vi bestämde kaffe och surra hela eftermiddagen vilket vi gjorde
efter jag varit på stan och fyndat lite skatter =P
Alla glada och trevliga =) Träffade lite gammla kollegor också.

Hade btw fått två sms innan jag vakande =)
Också riktigt nice, Linda som berättade om avslutningsfest för min gamla
avdelning som inte finns längre...eller den har väl bytt namn skulle man kunna säga.
Sen från någon mkt speciell =)

Sen köpa super gott tunnbröd på homebuy i Sund...
OkQ8 hämta mina böcker... I will read your mind ;)

Så nu efter en film senare ska jag fortsätta måla mina skor =P


PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0