A new time has come

Hej hej!
Nu har jag klippt av mig håret och här kommer bilder!!!



Trodde att jag skulle sakna mitt långa hår, aha men nej =D

Så då har mina veckor hemma gått och jag väntar att få återvända till Norwega!
Känner mig rätt lat å less å vill egentligen inte gör nåt förutom att pilla mig i naveln...
De fick mig att tänka på Patrik (R.I.P) gjorde en låt om de... Jag å min navel...
Ajdå de där kanske lät konstigt. Haha men så var det inte.

Haft besök av en mkt trevlig person i veckan så nu är det lite tomt här i soffan!
Miss ya!

Blev bjuden på go middag hos Ma & Magnus ikväll! Mumma! En få tacke!

Så förra fredagen var Hank förbi, måste säga de är Löve!!!



Nä, nanna nu!
Pöss!
Peace, Love and rock n roll, baby!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håret blev supersnyggt Viccan!!! Riktigt läckert alltså!!=)



Pöss pöss

2009-09-26 @ 09:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0