Well, jag fortsätter på banantemat ;)

Fredagsbanankaka.
Ingredienser:
2 st kåta ögon
2 st välformade ben
2 st fasta mjölkbehållare
1 st form med pälskant
1 st banan
lite äggvita

TILLAGNING
1. Se djupt i de kåta ögonen
2. Bred ut de välformade benen åt sidan
3.Knåda mjölknehållarna försiktigt
4.Stoppa in bananen i formen med pälskanten och för den försiktigt fram och tillbaka
5. Dekorera med äggvita
6. Kakan är färdig när bananen mjuknat.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Jag ska flytta intill Oslo imorgon =)
Ska jobba på ett annat sjukhus ihelgen!
Längtar faktiskt lite efter Oslo!
Det är en sån mysig stad! Nog för Baerum är mitt
andra hem numera =O

Sen vill jag säga att jag Världens Bästa Pappa!
Ingen kan vara en bättre Pappa!

Sen Tusen Tack Anna-Ma å Magnus! Ni är bäst!

Nu ska jag dricka KAFFE, för ju just de jag Älskar Kaffe!

Hörs!
Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0