Underbar dag, idag!

Varit i stugan med pappi och hjälp till med bryggan som var grymt tung
men som pappas flicka så fixar man de mesta!
Härligt med lite riktigt kroppsarbete!
Nu ska de bli storstädning i lyan!
Pappa och jag ska bygga en sängram till min säng, så vi har
tagit mått och funderat ut en ritning =) Ska bli intressant å bygga den ;)
Jag vill ha en sån där hög säng men de får samtidigt inte bli vingligt så
man ramlar av... haha som om inte de har hänt ändå!
Tror de blir hur bra som helst faktiskt!
Sen skulle jag vilja få någon slags ordning på alla kläder, bälten, smycken
osv... Har ingen vidare plan ännu men men...
Funderar även där att bygga nåt i sovrummet =P
Har en hel del idéer som jag skulle vilja göra men som jag
å pappi kom fram till de är nog bäst å vänta med de
tills jag har bestämt mig vart jag ska bo...
Funderar på de där med en liten stuga på landet, men så trist helt ensam =(.
Jaja om jag hittar nåt så slår jag kanske till =D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0