Tiden till att få klä ut sig har åter igen kommit =)

Jag tycker bara de är super kul att få klä ut sig thats it!
Nu är de så att jag jobbar lördag natt.. men nu ska man inte se nåt hinder i det va!
Tänkte fixa de där under veckan ;)
För surrade med Karro och vi har en plan!
De är en bra plan vill jag lova! Fast de innehåller en aktivitet som jag
inte är så där eld och vågor för i vanliga fall men jag skulle nog kunna
tänka mig att offra mig för en... M..o..d..o match =/
Nu mår jag nästan lite illa...

Hmmm, nu återstår bara att fundera resten av veckan vad man ska hitta på i år...
Ifjol vorte de här iaf, kanske inte den bästa bilden men som jag brukar säga wtf*

Fast med lite blod å såna grejer...

 

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0