This is just insane

Jag har kommit fram till att jag inte tycker om när mäniskor ändrar beteende,
detta gör att man inte vet vart man har dem.
Fast å andra sidan vet man egentligen någonsin vart man har någon annan.
Falskhet och ytlighet är vad de mest handlar om.
Vissa kanske man aldrig hade vänta sig de ifrån men jaja...

Igår innan jag somnade kom jag på att jag skulle en skriva en lista till alla mina nära & kära
för man berättar inte för dem vad man känner för dem, so here it goes!

Pappa - Världens bästa och jag älskar dig!
Mamma - You drive me crazy, but I love you
Lars - Bästa bror man kan ha!
Janne - Insane men älskar dig också!
Mona - Långt borta men du är min pelare!

Anna-Ma - sister from an other mother! Love ya sis!
Anna -  min partner in crime
Tette -  Gillar dig mer för varje år som går!
Adi - Du är du och jag är jag och vi gillar varandra
Sandra - Guld, en true diamant!
Ida L - Min inspiration!
Ida P - Bäst, gör så grymt fina smycken!!!
Jenny K - eller ska jag säga KK ;)
Jenny S -  Nästan släkt, helt otrolig kvinna
Fredrik - Du är min lekkamrat, alltid glad och go
Karro - Ny men underbar, snällast!
Jossan - Dig kan man prata om vad som helst och jag gillat
Therese - Oldie, rädda djuren och naturen
Malin Hallin - Skratt
Mikaela - Saknar dig och våra äventyr
Malin Holmlund - Husums bästa Malin
Rodde - blivit en del av min luft
Thomas S - Min raströkarkompis men du är så mkt mer än så, du är min vän!
Anders - aka Andy K, Hell demon kan jag bara säga...
Linda M - great co worker! Alltid kul att jobba med
Liza - Alltid en stabil kollega att lita på
Jimmy - För du är underbar kille och jag önskar dig all lycka
Henna - du är som jag... kan inte sova... tänker för mycket.. å vid 76år smäller de ;)
Johan - Stabil kille, kan man alltid lita på
Mika - I guess du måste få va med ;) fd bf :/
Tommy - bästa ex grannen =D
Tobbe - bästa grannen någonsin

Well, har säkert glömt nån men tänk inte på det för om ni är mig nära you don't care ya love me anyway =)
Eller hur?!
Skulle kanske ha kopierat fb - vänlistan... men de får bli en annan gång för vet ni vad jag ska he vine på kylning och hoppa i säng så jag är fräsch för lite hula hula och massa bus imorgon!

Stay true!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0