Tar sikte mot Sveriges huvudstad!

Så imorgon tar jag mitt pick å pack å lämnar Norge för Sverige och
Stockholm =)
Ska bli underbart kul å få träffa Karro! Mys Karro!
Bus, äventyr och kanske till och med skatter?!
Så hoppas jag på att jag får träffa Adi-pajken ;)
Självklart ska bli kul å få träffa alla andra också!

Btw, blir de snart hula hula å bastkjol, kokosnötter och skåla med kollegor!
Ska bli kul trots att det är en avslutningsfest!

Tänkte också fira min underbara pappa när jag kommer hem!
Vet inte vad jag ska ge honom i b-day gåva men ett glatt humör, en dotter på hemmaplan
kanske räcker =P


Ska ta och faktiskt PACKA!

Ses imorgon Sverige =D

over and out!

Kommentarer
Postat av: karro

Naaw! Vi hade det mysigt! Och du snart kommer jag hem och hälsa på! :D wiiee

2009-10-22 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0