Swine flu

Jaha då har  man åkt på eländet ändå..
Jo en förkylning, ska väl inte klaga bara lite rinit.
Inte mer än så, men dålig är man på uppskatta sitt friska jag när man är det.
Men så är de väl nästan alltid att man uppskattar de man har när man förlorat
de. Bortskämd är vi.
Ser vad du har, stod de i en förlovningsring en gång... så sant som de va sagt.

Så ska jag visst få ett samtal i från Uk imorgon också, spännande.
Vem vill följa med mig å kolla in stan??? Nån som vill åka på en weekend med
Piccan?

Å när jag kom hem från jobb på Rikshospitalet ikväll hade jag sex missade
samtal och ett mobilsvar på min svenska telefon, gissa vem jo Biet =)
Jag får ta å ringa henne imorgon/idag också =)

Helt galet som jag förstod, inte lätt att inte va på plats hemma.
Nån i min familj ringer och säger du är den enda jag ka prata med som förstår
och gått i genom nåt. Haha ja, kanske de. Kan va värt å hjälpa nån annan
men si så här i Norge är man rätt hjälplös. Skickar dig min kärlek och tanke!
Det kommer att ornda sig till det bästa! Även för dig!

En sove tablett hade varit bra nu... puh orkar inte va vaken, men kan inte sova heller...
Läsa lite kanske...

Sov gott alla ni som får sova, ibland är de ett givet guld, så även de =)

Stay true!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0