Sparkar åsnan dig och du sparkar åsnan, är ni båda åsnor!

Idag var dagen ett blurr... Blurr... Blurr...
Tycker såna här dagar är ganska intet sägande men ändå en del av livet och en dag kommer mina blurr dagar att inte finnas... då kommer nåt annat fylla mina dagar än mina funderingar och musik...

Snart ska jag iväg för att jobba natt... Och fick ett samtal av Jossan som ska gå inskolning med oss imorgon Yäääj!
Sen jobbar hon med mig på lördag! Nu känns inte lördag natt så för jävlig längre! Jag gillat!

Jag har bestämt en sak så här långt, jag ska vara hemma över jul & nyår, jag tänker inte dra på äventyr utan jag ska njuta av jultiden i mitt hem i år... Tror i fjol har satt sina spår, trots att jag trodde de va ett bra val...
Visst en fin slant fick jag men... i år vill jag äta pepparkakor, julskinka och sill som alla andra.. Jag vill fira advent varje söndag med julmust och ljus! Jag vill ha lucia! Jag vill ha snö! Jag vill ha julklappar under granen! Jag vill såå mkt! Men men jag tror inte jag skaffar mig en gran.. känns som ett för stort projekt för mig å Algot! Ett annat år!
eventuellt blir vi fler i några veckor i december också =) Blir trevlig med lite lurvigt besök!
Nån annan som har lust å flytta in hos Viccan bed & breakfast? Hehehe

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0