Snick, snack

hej hopp!

som alltid har jag mina bästa idéer när jag egentligen borde sova och vila inför en ny dag...
men det gör ju egentligen inte så mycket nu när jag ska jobba natt i veckan så då får jag vara uppe! Yeah!

drog mig ett tarot kort =) om min blivande oooh, nu är ni spända va?!
Knight of cups
"En yngre man med blont hår och blå ögon. Han är känslosam och romantisk men kan vara relativt oerfaren av seriösa relationer sedan tidigare. Troligtvis har han inte barn sedan tidigare. Han är i din ålder eller yngre."
Hahaha , jaja tar inte de där på nå större allvar!

Pratade med bror idag om min bil som gick sönder för att bra tag sedan...
Goda nyheter det tar inte så jätte lång tid att laga den...
men bilen brukar tydligen lukta inuti efteråt =/
Mindre bra de men men saknar min kärra!

så min nya favorit sida är http://klockan.just.nu/
inte för jag egentligen är ett "fan" av tid och tycker egentligen de bara är ett sätt
för oss människor att kunna kontrollera dåtiden, nuet och framtiden.
Men egentligen finns det inte... Som om djuren bryr sig om tid?
Eller ja kanske den biologiska klockan men det är ju helt fantastiskt!
Tick tack, tick tack ;)

Änglars viskningar till mig:
"Du behöver ett ställe här på jorden där du kan finna frid och harmoni, låt ditt hem bli ett sådant ställe. Det är viktigt att du kan känna dig trygg, och säker, en vilsam plats där du kan återhämta dig. Det kanske är dags att ordna till ditt hem så som du alltid önskat dig och drömt om."
Är det så det är!? Maybe!?


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0