sms

så fick jag ett sms av en ja.. vet hur man ska kunna förklara våran
relation, en av de mest märkligaste relationerna jag har =)
men men så här löd smset iaf
"Hej, läste precis nåt helt fantastiskt roligt. I antikens grekland
trodde man att könet bestämdes av vilken testikel sperman
kom ifrån.Vissa knöt om och andra avlägsnade vänster
testikel i hopp om att få söner."

samma person brukar underhålla mig genom att förklara att jag
är dn mest underbara kvinna han har möt och skriver låtar om de ;)
Alltid bra när man är lite nere =)
Hahaha till historien, vi känner varandra egentligen inte.
Träffats två gånger och sammanlagt i kanske en och halv timma...
Kan tyvärr inte säga samma sak. För enligt mig känner vi inte varandra
och jag inte nån annan uppfattning än att han är galen ch underhållande!

Så sms, sorry, ligger nere på den biten, borde ta tag
i de här och komma upp i 10 000 innan året är slut.
Nån som är sugen på få sms?
Min telefon är för övrigt slut på =(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0