Så var sista kvarten kommen...

Ja kanske låter mer tragiskt än de är!
Men det känns jätte jobbigt att lämna Övik idag!
Lill Algot tittar på min sura ögon och undrar varför jag ska lämna honom
igen... Hahaha eller är det jag som vill att han ska göra det?!

Okey idag är det den 1a så i teorin är jag hemma om 17dagar eller hur? =P
Ja man måste ju få försöka lura sig själv ;)

Blir nog kul i Norge på sitt vis.. Får ta igen på läsningen och jag kan
alltid skriva fler dikter och thank you for the Internet!

Töjringen i mitt öra gör ont...
Hade en mardröm att min tatuering hade tappat färgen men ikke tur de =)

Så nu bil de, bil, flyg, tåg, buss sen framme på rudsveien igen!
Puh, de blir en resa de som vanligt =/
Måste ha KAFFE! GE MIG KAFFE!

Å idag var de frost på taket.. de innebär vinter och vinter innebär snö och snö innebär
att jag snart ska använda mina fina rosa täckbyxor och då ska jag bygga en jätte stor
snögubbe, mula någon jag tycker om, jag ska ha snöbollskrig och bygga en ljuslykta på mitt tak!

Nä, nu ska jag packa ihop min älskade dator oj vad jag bara Älskar allt ;)

Peace, love and rock'n'roll!
Vi hörs!
/ Vix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0