Så har man gått å blivit kär, kär i en stad, ett andra hem ♥

Oslo i mitt

Ja vem kunde tro att jag skulle gå bli kär på äldre dagar ;)
Sån otrolig befrielse att komma ifrån Baerum även om de
är fint och trivsamt, så saknas folket, lukten, känslan.
Ja lukten på boktsavsveien får mig alltid å tänka på Madrid.
Också en stad jag måste säga att jag är lite små kär i.
Älskar maten, folket och språket. Dock är det ett tag sen...

Så har jag jobbat på Radiumhospitelat igen, mycket trivsamt må jag säga!
Gillade A5 som bestod av både ortoped, urologi och plastik.
Trevligt folk som tog hand om en och fick en att känna sig välkommen.
De är inte alltid en svensk känner sig välkommen om man kommer
från en vikariebyrå!

Å igår fick jag som sagt träffa Jenny! Det var trevligt, vi hamnade på Hard rock, satt där
å drack öl, avnjöt mindre finare dans.. Träffade Kristine och Maria två norskor som
var himla trevliga och göy! Så Jenny fick ta tåget hem vid ett, stannade jag med
de nyvunna vännerna och busade loss! Kul hade vi =)
Hade roligt åt varandras språk =P Be en norsk säga sjuksköterska eller Örnsköldsvik.
Haha de är inte de lättaste för dem ;)


Det jag saknar är mina vänner hemma i Övik, Karro i sthlm, Jossan i Junsele!
Saknar lite logiken i hur saker å ting ska vara!

Nä, nu ska jag lägga mig fram för tv å slappa då jag är
kjempe sliten etter igår!

Ha en underbar lördag, alla där ute!
Å kom ihåg PEACE, LOVE and Rock'n'Roll!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0