Rastlös själ...

Så då var det klart jag ska bo i Oslo tills att jag åker hem!
Tror ni jag är nöjd, jo de kan jag lova =)

Så idag skulle jag åka till radhuset för att hämta de sista sakerna jag hade kvar.
Tänkte jag men varför inte ta bussen ifrån Majorstuen till Kolsås, de
är ju inge långt... så kom jag till Kolsås, kände i igen toppen men
hade ingen som helst aning vart jag skulle gå egentligen men guess what,
jag hittade både dit och hem =D

Så pratade jag med mamma en sväng som upplyste mig om jag
kanske borde tänka över mitt liv, så kom vi fram till att jag är en
rastlös själ som inte kan stanna på ett ställe utan bli galen och de är
nog lika bra att jag är ute på lite äventyr.
Kanske en dag jag hittar den plats jag vill bo och nån jag vill leva med.
Men just nu känns de mindre troligt.
Har iofs en bild av hur de ska se ut ;)
De kommer när tiden är rätt helt enkelt är ju inte last gammal ännu, eller?

Jag tänkte bjuda på lite kort från de andra stället och mitt nya ställe :)


Rudsveien...


Mitt nya ställe =P Me like!



Titta vilken fin tröja jag fick i fredags btw ;)


Fick också ett samtal från Biet idag ska jobba hemma lite nätter i slutet
av månaden. Blir nog bra de, får jag vara hjemme og kose meg ;)

Nä, nu ska jag läsa färdigt the dirt så jag kan börja på Att älska som en porrstjärna ;)

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0