Övertrött och superenergi?!

Tjooohoooo!
Cross utbildning check!
Fick byta patient idag till Pella för Allan ja vad ska vi säga hade fått lite för mycket av de goda ;)
Men får man leka fritt så gör man!

Imorse började dagen med att inte vilja kliva upp ur sängen, jag önskar jag vore ledig syndromet.
Hade lugnt legat kvar om inte den där delen av en med samvete/ansvar sa NU KLIVER DU UPP VICTORIA!
Sagt och gjort pissväder, en bil kör förbi i en vattenpöl så hmmm, nästan dränkt men klarade mig på en hårsmån.
Så in på utbildningen, check!
Lunch på arenan med kollisarna och de va mycket gott och trevligt!
Haha trodde modo var juniorer när de tränande på plan... Oooops!
så tillbaka på utbildningen check!
Ner förbi stan check.
konstaterade att Julen har invaderat hele stan.. Jul jul strålande Jul! jag längtar!
pepparkakor & glögg snart =P Ljus och mys pys!

Hipp hipp, nu ska jag sova en stund för jag ska vända dygnet igen..
nattuggla är de tanken att jag ska vara resten av veckan =)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad säg du är Allan d ö d.....Pella vem fan är det...Solveig då ??? Man hinner bara vända ryggen till !!!

2009-10-26 @ 20:43:10
Postat av: Viccan

Haha, vad som hände med Allan behöver vi inte prata om... Hmm tror Solveig fortfarande är med oss... men jag är inte helt säker..

2009-10-30 @ 03:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0