Norway vs Sweden vs UK

Frågan är stor och de finns många av dem...

Jag vet inte, jag vet aldrig...
Ja jag är strulig, men sån är jag.. För jag söker nåt..
Vad är frågan? Jag undrar?
Inte första gången jag är mitt upp i ett språng de är jag jämt.
Jag ska jag göra? Ska jag plugga, resa eller jobba?
Sjuksköterska, poet, fotograf, konstnär allehandla allt i allo?
What?
Jag vet att svaret ligger hos mig de vet jag...
Nog om de.

Jag gillar min nya tatuering den gör mig glad =)
Riktigt glad och så tittar jag på andra armen och då blir jag också
glad för de finns två till i världen som har lika ;)

Jo jag har hunnit varit på tre sjukhus nu..
Var på mitt tredje idag... Kändes som å komma tillbaka till
ja kanske 60 talet =) Haha bara infinna sig i att ha lägst rang ;)
Men de var goa! Så hade vi felleslunch! de va riktigt trevligt!
De borde vi ha hemma också! Goa patienter också, puss på handen
och trårar blev de. De lärde sig mitt
namn i svep ;) Men så heter man Victoria och är ifrån sverige, gissa om
jag har fått frågan är du prinsessa eller drottning tusen gånger.
Nydeligt navn säger de alltid och ja de har de rätt i de är fint och
jag tycker om det.

Nä, nu ska jag vila lite sen mat och sen sova!
Btw. Miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0