Mitt i natta....

Hade tänkt att jag skulle ha modet och se Paranormal Activity men fan jag är feg!
Feg ja! har säkert byggt upp en fantasi bild hur hemsk den är osv... hugaligen...
Nä, jag ska nog hitta nån som delar mitt intresse och vill se den med mig =)

Åh, så denna lååånga natt ska jag tillbringa med att se på film och försöka hålla
mig vaken så länge de går... Tycker inte att de ger nåt att kliva upp i tid imorgon då man
ska jobba natt...

Fan, varför har jag fått för mig å töja örat? Gör ju svin ont nu =(
Varför kunde jag inte va nöjd, nä, de är jag aldrig...
Hmm, emla imorgon ;)
På tal om pain måste gå till Pulver med min tatuering...
Ska ta mig i kragen nästa vecka då jag är ledig, tror jag =)

Btw. pratade med London idag... Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra.
Vissa säger men STANNA hemma.
Vissa säger ta chansen...
Jag vet inte, det är ju mitt val, I know... Men jag vet inte...
Trivs hemma, älskar mitt slott, tycker om mitt jobb som jag kan...
tycker om mina kollegor, mina vänner, min familj, min Algot... Ja mitt liv är
ju faktiskt här... om jag nu inte har nåt så där jätte "fast"...
Svårt val, give me a sign!

Nä, utless! Ska fortsätta att se på film!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0