Klarhet

Har kommit på precis vad jag vill ha.
Det har absolut inget med Oslo, London eller ens Övik att göra.
Det enda jag vill ha är något som för mig är givande.
Detta kommer jag inte finna genom att rusa genom om livet
som jag gör idag. Så jag har en plan, eller jag arbetar på en plan.
De gör jag iofs alltid men denna plan tänkte jag skulle vara
lita mer varaktig. Så för de första, jag stannar i Övik.
För mitt i allt så är det mitt hem och mina nära och kära finns där.
Fast vissa finns på andra ställen också, har inte glömt er!

Så får det bli nu, det som är givande att göra, de kommer att lösa sig.
Till dess kommer jag att jobba som syrra å va nöjd med det.

Så de var dagens största beslut...

Trots allt Övik i mitt hjärta!
Nu fick jag tom. lite hemlängtan, saknar hoppbacken, storgatan, veckefjärden,
husen, folket, dialekten! Home sweet Home! I miss U!

Kommentarer
Postat av: Anna

VICCAN, kom hem!



Så att vi kan busa oftare!!

2009-10-16 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0