Intervention

Ja snart väntar jag en sådan!
En intervention mot mitt galna hoppade genom jobb och livet.
Min bror ringde och så Victoria, jag vet att du har kul, men nu är de nog, snart kommer
jag och hämtar dig, saknar dig.
Min mamma, som tidigare sagt att jag ska ta å stanna hemma nu...
Fast iofs var hon helt förstörd första gången jag åkte utomlands också när jag var 9!
Varför jag inte åkt innan var för jag var övertygad om att planet skulle störta!
Samma fix idé hade jag om att gå till tandläkaren, för de var väl bara jag som hade saliv?
Hade många teorier och skumma planer när jag var liten.. Kanske därför man är
som maan är idag!

Fy nyheterna var döden var helt säker på att världen skulle gå under varje
dag! Konstigt att den inte har gjort de än!

Men här i genom livet har jag lärt mig en del saker,
frukta inte morgondagen, njut att de upplever och intryck du får.
Jag är inte ensam, de är fler med både saliv och andra problem.
Efter 9års ålder har jag flyget x antal gånger och kommer att bli fler.
Så ta vara på dagen vettja, en kliché men carpe diem =)
Sen om du har en dröm följ den! Finns inget bättre än att få leva sin dröm =)
Ja nu kanske inte de är så lätt.. men hey har du en "If you can dream it, you CAN DO IT"
Drömmar... har tusen och tjugoen eller ingen, kan inte bestämma mig...
Svårt de där!

Stay true!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0