I know nothing...

Jag blir alltid lika förvånnad, hela tiden så märker jag hur liten världen
faktiskt är. Tycker att det är rät skrämmande hur vi är sammanlänkade
med varandra på ett eller annat sätt..
Som nån har sagt att man känner alla människor inom två personer.
De stämmer i de flesta fall för vi har oftast någon gemensam nämnare
och måste u säga att facebook har de gjort de ännu mer
uppenbart!

Jag vet inte om de verkligen är nyttigt att leva som vi gör, men
om man inte gör det, vad gör man då?
ska man sitta i sin hytta på fjället?
vad skulle man göra utan, msn, fb, sms, mms mm.?
Vore rätt nice å bo på landet.


Hmmm, jag får fundera vidare på de här tills jag kommer fram till ett svar =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0