I gotta feeling

Jag känner att hösten är här och vinter står utanför och knackar på!
Känns underbart, berättade för pappa att jag längtar till jul.
Så sa han de var första gången jag hör dig säga de.
det är sant jag brukar inte längta till jul men jag har tom. varit i förrådet
och spanat på mina julprylar och ser fram emot å pynta, dricka glögg och
slå in paket!

Min jul brukar bestå av att jobba, jag brukar välja att jobba då...
Ja min familj är rätt spilttrad under jul och jag ser ingen poäng
att åka runt halva kommunen för att träffa alla. men men
en dag så kommer det att vara annorlunda that I gotta feeling about ;)


Far & dotter nöjd över dagens arbete =D

Peace my friends!

I gotta feeling about this friday to.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0