Plingiiiiling....llliing i liiing?


Tro inte att jag är ett fan av Robbie, inte ett dugg, men jag håller med jag älskar änglar istället ;)
Hörde den på radion på jobbet och fann mig själv sjunga med =O Hur konstigt är inte de..
Sjunger väl inte bland folk haha tur att den gamla damen minns nog inge imorgon ;)


Mitt jobbkort på Rikshospitalet ;) Så lite jobbar jag iaf.
Men är mer än slacker mot mitt vilja =/


Tycker om konst, men sällan de berör mig, är oftast kritisk...
Men denna fick mig att faktiskt vända om och gå tillbaka när jag
var påväg hem från jobbet. Kände så starkt för den.
Kände hur man kan känna själv, när man känner sig helt maktlös och
inte hjälpa någon, eller så är man den som ingen kan hjälpa och
man önskar man hade någon stark som höll om en....

Btw. tanke som slog mig akut geriatri (avd. jag var på idag) = akut ålderdom??? Är de möjligt?
Hahaha jaja

Don't stop believing! (som en av mina favoritlåt heter då)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, hur fungerar det liksom? Akut ålderdom?? Fattar inte rikigt..å det fanns en HEL avd som hette så?? Hmm... lite mystiskt om jag får säga det själv..



Pöss å klem

2009-10-13 @ 22:06:23
Postat av: Viccan

Haha jag vet! men de va mest pneumonier där...

Dilerum.. Fast tydligen är de som en vanlig medicin avdelning för de behandlar folk i alla åldrar.

2009-10-13 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0