Home, home, home.... Hemma i lyan på Sjöslagsgatan =)

Kommit mig hem till Övik efter en kanoners helg i Le Stockholmo =D
Tack Karro & Marie för en super helg!
Trött dock men man får ju skylla sig själv efter att man svajjade runt
inatt =/ Hmmm.... Hittade en liten kiosk i natt så jag fick mig en burgare...
Då träffade jag en ensam ledsen bög som jag var tvungen att trösta
innan jag släpade mig hem till en sovandes Karro =/ Sorry att
de tog sån tid för mig... Ja jag hoppas att han blev gladare och lika mätt som jag =P
Sen tokigheter nanting, kul med förfesten i fredags då vi var en massa Öviksbor
vid midsommarkransen hahaha nä de var ju inte dit vi skulle de va ju näckrosen ;)
Jaja vi kom ju oss dit och hann vara där en liten stund iaf.
Nice å träffa Malin! Me like!
Kan inte tro det men vi bönder i fyllan är inte duktig på de här med tunnelbana,
vet inte hur många gånger vi tog fel tåg eller åkte åt fel håll haha..
Men tur vi hittade han som visste allt och visade vägen...
Fast de är klart Vi är så förändrade! Känner inte igen oss =O

Sen hann vi med beyond retro på lördag, Karro jag vet att du var rädd men du uppförde
dig helt okey ;) De är en guldgruva =P Dock inget jävla flor till mig! I want it!
På tal om de så ska jag ta mig en runda och leta genom våra TVÅ second hand imorgon!
Yääj, fyndar ju alltid så inget undantag imorgon =P

Så här är det, jag är inte van å va ensam nu... Känns helskumt
å va här hemma utan nå folk runt mig, så gissa jag drog till Anna-Ma
så fort jag kom hem! Kändes bättre än att jag skulle sitta här å ha separationsångest med
världen. Ja till min vardag till min verklighet nu!

Å men Limpan*, jisses va jag gillar honom!
Han är bara för go! Glad att han har blivit stadsbo han också!

Tänkte lägga upp bilder men vet ni vad jag örk int! Jag är trött
för som sagt jag svajjade och rajjade i går och dan innan dess!

Hey, NORRLAND IN MY HEART! men hockey, ledsen å säga de men jag gillat inte!

Mössa, vantar, halsduk å vinterjacka är de som gäller för mig nu!

Nä, ska fortsätta å lyssna på bobban och kanske sova snart!

Stay king!

* Limpan är mitt smeknamn på Anna-mas hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0